ASM Research Solutions Strategy

nowa strategia komunikacji marki

Wyzwanie

ASM ma na swoim koncie ponad 2000 zrealizowanych projektów badawczych i jest uznaną agencją badawczą na rynku polskim i europejskim. Naszym zadaniem było wypracowanie wraz z zespołem ASM nowej strategii komunikacji marki, która podkreśli szeroki zakres działań i ułatwi funkcjonowanie firmy na rynku międzynarodowym.

Celem projektu była transformacja lokalnie mocnej marki w markę globalną, która nie tylko dostarcza rzetelne dane i rekomendacje oparte o wyniki badań, ale WSKAZUJE DROGĘ do sukcesu, rozwoju, czy rozwiązania problemu markom, instytucjom i organizacjom.

Zakres prac

Strategia nowej marki i komunikacji rynkowej
Branding
Koncepty kreatywne
Web Design

Rozwiązanie

clever START

Zaczęliśmy od dobrego początku, czyli od pracy warsztatowej, mając wielką przyjemność pracy w grupach z całych zespołem ASM. W trakcie cyklu warsztatów strategicznych przyjrzeliśmy się branży badawczej, trendom rynkowym w komunikacji, pracowaliśmy nad personami, które są odbiorcami produktów i usług ASM i określiliśmy strategiczne kierunki rozwoju, które definiują 3 filary działalności:

  • research | badania – podstawa biznesu
  • solutions | rozwiązania – to wartość dodana, którą jest dzielenie się wiedzą i rekomendacjami specjalistów, wskazywanie rozwiązań pozwalających usprawnić procesy, biznes, czy rozwiązać problemy społeczne
  • strategy | strategia – to kompleksowe podejście do tworzenia potencjału rozwoju

 

clever DESIGN

Nowa strategia z nowym wizerunkiem. Odświeżyliśmy branding i identyfikację wizualną marki oraz zaprojektowaliśmy nowy koncept komunikacji graficznej, która opiera się na spójnej, prostej kompozycji i doborze dynamicznej kolorystyki:

  • granatowy symbolizuje stabilność, zaufanie i wiarygodność od 25 lat, kojarzony z marką ASM
  • niebieski to nowoczesność, lekkość i elastyczność oraz skrócenie dystansu
  • czerwony – to dynamika, działanie i zaangażowanie w projekty, aktywność na rynku i chęć rozwoju

 

clever DIGITAL

Zaprojektowaliśmy stronę www z  dbałością o estetykę i nowoczesny design, ale mając na uwadze wysoką funkcjonalność, co przy ogromnym zakresie i różnorodności oferty było nie lada wyzwaniem. Proces tworzenia strony www obejmował również user experience (UX), aby lepiej zrozumieć preferencje użytkowników oraz zapewnić intuicyjną nawigację i łatwe korzystanie ze strony.

Elementy interaktywne i funkcjonalności zostały zaprojektowane w sposób, który ułatwia użytkownikom znalezienie potrzebnych informacji oraz skuteczne nawiązanie kontaktu.

Zaprojektowane rozwiązania graficzne przenieśliśmy również na kanały social mediów, aby zapewnić spójność wizerunku i komunikacji.

Rezultat

Konsekwentnie wdrożona nowa strategia komunikacji ASM Research Solutions Strategy pomaga w efektywnym budowaniu wizerunku firmy jako globalnego gracza, realizującego kompleksowe projekty na dużą skalę.

ASM to synonim wiarygodnego partnera, gotowego do podejmowania wyzwań i dostarczającego kompleksowe rozwiązania wraz z pełnym zaangażowaniem zespołu, który jest głównym czynnikiem sukcesu firmy.

Jeżeli ASM wskazuje drogę, to możemy być pewni, że to droga we właściwym kierunku. 

Masz pytania?
Wróć do góry