Dyson

Komunikacja marketingowa z architektami. Działania wspierające sprzedaż na rynkach Europy Środkowej.

Wyzwanie

Od suszarek do rąk i suszarek do włosów, po odkurzacze, wentylatory oczyszczające i oświetlenie – firma Dyson to leader innowacyjnych technologii dla biznesu. Opracowanie skutecznej komunikacji w segmencie B2B wiąże się nie tylko z chwytliwymi koncepcjami kreatywnymi, ale z dogłębnym wejściem w grupę docelową, a w efekcie ze zrozumieniem jej potrzeb i oczekiwań. Przygotowując scenariusz kampanii promocyjnej wzięliśmy pod lupę zagadnienia, z którymi mierzą się współcześni projektanci przestrzeni publicznych i inwestorzy.

Zakres prac

Strategia komunikacji rynkowej
Działania z architektami
Kampania online i produkcja filmowa
Koncepty kreatywne i Key Visuale
Copywriting

Rozwiązanie

clever SCALE

Wielokanałowa komunikacja i dobranie odpowiednich narzędzi to zawsze dobre rozwiązanie, które procentuje efektywnością. Kampania mediowa wykorzystująca możliwości google, youtube i social mediów została wsparta współpracą z opiniotwórczymi mediami oraz webinarami skierowanymi do architektów i projektantów, nie tylko w Polsce, ale i w Czechach, Chorwacji  i Rumunii.

Rezultat

Kampania zaowocowała, nie tylko wzrostem świadomości przewag technologicznych i użytkowych rozwiązań oferowanych przez Dyson, ale także wygenerowanie wartościowych leadów sprzedażowych.

Masz pytania?
Wróć do góry