ACO

Domofony do zadań specjalnych

Wyzwanie

Jak pokazywać techniczne produkty, jakimi są domofony tak, żeby Klienci się w nich zakochali? Ale również przygotować efektywne narzędzia sprzedażowe dla działu handlowego? Odpowiedzią jest dobry design i mówienie językiem korzyści dla Klientów i użytkowników.

Zakres prac

Strategia komunikacji rynkowej
Wizualizacje i animacje 3D
Koncepty kreatywne i Key Visual
Copywriting

Rozwiązanie

clever DESIGN

Nieoczywiste połączenia, design i dbałość o szczegóły to wspólny mianownik projektów dla marki ACO, który uwidoczniony jest w grafikach, wizualizacjach i animacjach 3D. Przy wykorzystaniu technologii 3D powstało m.in. wirtualne stoisko targowe, na którym Klienci mogli poznać ofertę oraz szczegóły techniczne prezentowanych produktów.

Rezultat

Spójny wizerunek zawsze procentuje dobrą rozpoznawalnością marki i wzrostem zaufania do oferowanych rozwiązań. Warto się wyróżniać i nie iść utartymi schematami, co ACO doskonale się udaje.

Masz pytania?
Wróć do góry