Clever Communication
Agnieszka Chocaj Monika Kemnitz sp. j.
ul. Baśniowa 1
60-193 Poznań
NIP 779 252 25 38
Zobacz, jak wyzwania, które przed Tobą stoją zamienimy w sukces rynkowy. Wybierz rozwiązanie zaprojektowane do realizacji Twoich celów.
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. Dobrze, jeśli jest to krok we właściwym kierunku. Jesteśmy po to, aby pomóc Tobie znaleźć drogę do sukcesu Twojego przedsięwzięcia, niezależnie od tego czy prowadzisz je od lat, czy jest na razie tylko pomysłem.
Wypracujemy strategię działania, zaprojektujemy proces i stworzymy markę, która będzie efektywnie komunikować się z Twoimi Klientami.
Sprzedaż to ciągły proces. Jej efektywność zależy w dużej mierze od komunikacji benefitów produktu na opakowaniu oraz nawigacji w punktach sprzedaży, bo aż 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest przy półce. Tworząc koncepty handlowe sięgamy do narzędzi, które określają ścieżkę zakupową Klienta, jego preferencje i potrzeby, wszystko po to, aby sprzedawać więcej.
Produkt dla każdego nie istnieje. To, kim konkretnie są Twoi Klienci, gdzie i jak możesz do nich dotrzeć jest kluczowe, a rzadko kiedy oczywiste. Badamy, analizujemy, testujemy Twoich obecnych i potencjalnych Klientów, by dać im dokładnie to, czego potrzebują.
Kreujemy i nadajemy wizji kształt, często w trójwymiarze i w ruchu. Generujemy obrazy i słowa, które pobudzają potrzeby Twoich Klientów i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Dzięki nim Twoje produkty wyróżnią się i nigdy nie znikną w tłumie.
Świat online to rzeczywistość, która rozszerza się w zawrotnym tempie. Daje ogromne możliwości rozwoju biznesu i tworzy nowe potrzeby. Projektujemy doświadczenia użytkowników stron, sklepów internetowych i aplikacji oraz przeprowadzamy audyty i optymalizacje, aby mieć pełną kontrolę nad skutecznością wdrażanych narzędzi.
Efekt skali wynosi biznes na zupełnie inny poziom.
Aby osiągnąć ten efekt projektujemy skuteczne koncepty komunikacji offline i online, które docierają do Twoich Klientów budując wizerunek marki i generując sprzedaż. Już pewnie wiesz, że Twoim pierwszym Klientem są pracownicy, dlatego komunikacja z nimi jest również kluczową sprawą.